hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

A Walmark kampánya közvetlenül szólította meg a gyermekeket a termék megvásárlására.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

Kapszula és shake-alap: évi kétmilliárd forinttal küzdünk a túlsúly ellen.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-27

Útmutató a tejcukorérzékeny emberek mindennapjainak megkönnyítéséhez.

#4
Store Insider
2017-05-15

Videókampányt indít a laktózérzékenyeket célozva a Teva gyógyszergyár és a Young & Rubicam.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-12-14

Többek között a zserbó és a bejgli sem mindig olyan „ártatlan”, mint amilyennek elsőre tűnnek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-09-03

Ez a trend gazdasági és egészségügyi szempontból sem üdvös.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-09-02

Az ellenőrzött termékek közül három nem felelt meg a követelményeknek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-07-28

Nyáron akár fagyizhatnak is a tejcukorra érzékenyek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-07-16

A laktózérzékenység milliók életét keseríti meg.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-06-12

A tejcukor-érzékenyeknek sem érdemes végérvényesen lemondani a tejtermékekről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.