hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 614
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

A rászorulóknak a jótékonysági szervezet munkatársai juttatják majd el az adományokat.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

A cég például a rászorulók segítését és a sportot népszerűsítő programok támogatását is kiemel-ten kezeli.

#3
Store Insider
2019-03-01

784 tonna élelmiszert mentett 2018-ban az ALDI az Élelmiszerbankkal együttműködve.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

2018-ban már több mint 100 ezer rászorulót támogatott napi élelmiszer-adománnyal a vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A drogérialánc egyedülálló programmal segíti a rászoruló családokat.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

4 nagy lánccal és több mint 70 élelmiszeripari gyártóval dolgozik együtt az Élelmiszerbank.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-15

A Tesco plakátokon hívja fel a vásárlók figyelmét az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem fontosságára.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-10

Elkapkodták az ünnepek előtt a szánkókat, az újabb szállítmányok még nem érkeztek meg.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

A szakácsok vízkeresztkor 350 szegény embernek készítettek ebédet.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Csehország törvényi eszközökkel próbálja csökkenteni az élelem elpocsékolásának helyi mértékét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.