hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 127
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

Közel 46 millió forint értékben adományozott terméket a Procter&Gamble.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Az áruházak 90 százaléka vesz részt az élelmiszermentésben. Most 42 millió forintnyi termékadományt adtak.

#3
Store Insider
2020-05-13

A Magyar Vöröskereszt munkatársaira gondolt a Bonduelle, eddig mintegy 100 ezer adag konzervvel.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

A cég 20 millió dollár értékben szállít egészségügyi és higiéniai termékeket nonprofit szervezeteknek.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A vásárlók és a dolgozók is számíthatnak a Coop üzletláncra.

#6
Store Insider
2020-04-29

1500 palack Sertőtlenítő fertőtlenítőszert adományozott a HEINEKEN az Ökumenikus Segélyszervezetnek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

A Magyar Vöröskereszt rendelkezésére bocsátja hirdetőfelületeit a Coca-Cola Magyarország.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A gazdák adományait a koronavírus sem állíthatja meg.

#9
Store Insider
2020-04-16

Együtt a COVID-19 világjárvány elleni küzdelemben: a Henkel Magyarország közel 150 millió forint adományt nyújt.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-09

Egy idősotthon lakóihoz és dolgozóihoz, illetve nélkülöző családokhoz juttatott el élelmiszert a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.