hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 796
#1
Store Insider
2019-03-22

Duna-Tisza közi Agrár Expót és Gasztronómiai fesztivált 2019. március 23-24-én Kiskőrösön.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Ötezer palack értékesítését tervezi az első gint gyártó hazai kézműves vállalat.

#4
Store Insider
2019-03-14

A Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatója nyerte az Olivier Roellinger nevű rangadó kelet-európai döntőjét.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

A Lidl célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlag 20 százalékkal csökkense.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-06

Az új íz érkezésével friss külsővel jelenik meg a márka teljes termékcsaládja.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

354 márka adatalapú igazságának nyomában.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-20

A nagyszabású rendezvényre meghívják a több mint ezer Kárpát-medencei helyi értéktár képviselőit.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Több mint egy évtized után változik a Dreher Classic receptje, megjelenése és neve.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-06

A Kozel idén januártól megújul és Kozel Premium lager névvel válik  elérhetővé a magyar piacon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.