hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 269
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Az intézet feltételezése szerint a második negyedévben 15 százalékkal esett vissza a gazdaság.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-17

Rekordmértékben nőtt a kiskereskedelem és a vendéglátás forgalma májusban az USA-ban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-09

Az idei évben 5,2 százalékos globális GDP-csökkenéssel számol a szervezet.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-26

Március óta számos új webáruház jött létre.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

A vártnál jobb lett az előző havihoz képest a gazdasági aktivitás mérőszáma.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

Az Atradius egyik elemzése szerint 2020 első félévében 6,3 százalékponttal zsugorodik a globális GDP.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

A családi vállalatok jóval ellenállóbbak a külső környezeti tényezőknek. 

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Hogyan kapcsolódik a Pricer és az adományozás? 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-29

A vevők jelenleg az alacsony kockázatú termékeket részesítik előnyben.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-24

3,9 százalékos globális recessziót jósol az idei évre a világ egyik legtekintélyesebb hitelminősítője.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.