hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Store Insider
2019-03-01

Érdemes a megszokottnál nagyobb figyelmet fordítani a kamatlevonás-korlátozási szabályokra.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-09

28 milliárd forinttal már meg is emelték az üzletember cégének alaptőkéjét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-12-15

Hazánk a hitelkeretet 2020 végéig tudja felhasználni.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-25

Az NHP második szakaszában megduplázódott a szektor részesedése.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-05-06

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft.  és a Coop Hungary Zrt. stratégiai megállapodást írt alá.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2014-07-15

A tartósan magas energiaárak lassíthatják a kilábalást.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-03-27

A régiós versenytársakhoz hasonló, nemzetközileg versenyképes árazású forráshoz juthatnak a hazai kiscégek

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-06-17

A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is a forintkibocsátások szerepe lesz a meghatározó az államadósság finanszírozásában.

#9
Store Insider >> rovataink >> márkák
2011-08-18

Nem volt könnyű nyélbe ütni az ország legnagyobb élelmiszer-ipari csoportjának számító Bonafarm további működését lehetővé tevő refinanszírozási ügyletet.

#10
Store Insider >> rovataink >> márkák
2011-08-05

A Bonafarm csoport a hosszú távú hiteleinek refinanszírozására 139,8 millió euró értékű, ötéves lejáratú hitelkeretről írt alá szerződést a CIB Bankkal és a Raiffeisen Bankkal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.