hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-06

Tovább erősödnek a japán - magyar diplomáciai kapcsolatok.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-01-28

Ismét kiszállíthatók a sertéshús és nem hőkezelt sertéshúskészítmények Szingapúrba.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

Az ázsiai ország a madárinfluenza magyarországi megjelenésének esetén a regionalizáció elvét alkalmazná.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Újabb cégek juttathatják el termékeiket a városállamba.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Heves-megyében zsugorodott a vírus által lefedett zóna.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-04

Újabb kedvező lépés a hazai baromfiiparnak a japán piacon.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Hazánkat dr. Bognár Lajos, országos főállatorvos képviselte az egyeztetésen.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Az országot nem rettenti el a hazánkban április 21-én vaddisznókban megállapított afrikai sertéspestis.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Egy európai és négy ázsiai állam található meg közöttük.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-25

Az importstop 25 százalékkal vetette vissza az uniós kivitelt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.