hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2498
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-14

Nehéz lesz újra felvenni a karanténkorszak előtti, szabadabb élet fonalát.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-13

A Balaton-felvidék elevenedik meg a Theodora ásványvíz legújabb image-filmjeiben.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-07

A Henkel erőteljes általános üzleti teljesítményt nyújtott a COVID-19 világjárvány jelentős hatása ellenére.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-07

A reklámok súyos vádakkal illetik a szövetséget.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a Pick új, augusztusi filmje.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-05

Emelt díjas SMS-szolgáltatások igénybevételével kapcsolatban figyelmeztet a Gazdasági Versenyhivatal.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

A tárgyalások alatt 60 százalékkal csökkentett, de így is kiugróan magas büntetést szabott ki a GVH.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Indul a Médiaunió Alapítvány élelmiszer-pazarlás csökkentését célzó társadalmi célú kampánya

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-03

Interjú a dm megújult kínálatának kialakításáról Kanyó Rolanddal, a dm marketing és PR menedzserével.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-29

Számolgathatnak a kisboltok, hiszen 2021-től kötelező lesz a bankkártyát elfogadni. De miért is nem kártyáznak szívesen most?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.