hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2392
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-07

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az, a felhasználók hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem az.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

1993-ban nyílt meg az első Rossmann.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-05

A Tesco szerint a rendszerváltás óta változatosabb lett az ünnepi menü, de esetenként több stresszel is jár a karácsony.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-03

A reklám a télapó tevékenykedését ezúttal realista szemszögből is górcső alá veszi.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

A cég közvetlenül szólított meg gyermekkorúakat Supradyn Kids multivitamin-készítményének egyes reklámjaiban.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Fekete Pénteken egyes kereskedők a szokásosnál is szívesebben ejtik át akcióikkal a fogyasztókat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

1 milliárd forintos beruházást valósított meg a Varga Pincészet.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

Hamarosan nemzeti színű kicsi lobogókkal kell jelölni a sertéshús eredetét a húspultban a nagyobb boltokban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-26

Cardi B karakterére épít a márka reklámfilje.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-26

A söripar nagy gyártói támogatják az etikus reklámozást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.