hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2464
#1
2020-05-30
10:00:00

A Store Insider első letölthető online konferenciája! #FMCGwebkonf - Koronavírus, ami megfertőzte a gazdaságot, avagy a járvány hatásai több szemszögből.
A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

Dombóvári István és Musimbe Dávid Dennis elmondja: az első úgyis zűrös lesz. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

A világszár újabb két évre lesz a márka reklámarca.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

A tisztességes kereskedelemre vonatkozó ajánlást tett közzé a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

Az iparági szereplők 38 százalékos csökkenést várnak az idei évben.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A GVH is részt vesz a COVID-19 járvánnyal összefüggésben népszerűsített termékek nemzetközi ellenőrzésében.

#7
Store Insider
2020-05-06

A Dove házi videókkal mutatja be, miket csinálhatnak az apák gyerekeikkel a bezártságban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-30

– vigasztalja a karanténlakókat új reklámjában a Pöttyös.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-28

A GVH 2,5 milliárd forintos bírságot szabott ki a booking.com online szállásfoglaló portál üzemeltetőjére.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

A Magyar Vöröskereszt rendelkezésére bocsátja hirdetőfelületeit a Coca-Cola Magyarország.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.