hirdetés
2020. március. 28., szombat - Gedeon, Johanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 77
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-14

A világszinten is jelentős politikai és sportesemények a szegmens növekedését idézhetik elő.

#2
Store Insider
2019-12-13

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. (x)

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

Egy év alatt közel 20 százalékkal bővül a szegmens.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-18

A tavalyi évhez képest akár 40 százalékkal is alacsonyabb lehet a bővülés mértéke.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-01

Idén a múlt évhez képest 13 százalékos növekedést várnak a szakértők a hazai digitális reklámpiacon.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

Főleg a piaci hirdetések növekedése volt a motor,

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Csehország, Magyarország és Litvánia kivételével, továbbra is a tévékhez folyik be a legtöbb reklámbevétel.

#9
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2018-03-07

A piackutató rámutathat arra, amire a legjobb marketinges sem gondolna.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-28

A Magyar Reklámszövetség becslése szerint tavaly 241 milliárd forintot költöttek hirdetésre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.