hirdetés
2020. március. 28., szombat - Gedeon, Johanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1154
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-18

A gazdálkodóknak a 2019-es kárenyhítési évben is számos elemi káreseménnyel kellett megküzdeniük.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-16

Aranyainak számát a járvány miatt a cégnek idén már nem lesz lehetősége tovább gyarapítania.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

Globális szinten a növényi olajok indexe 10,3 százalékot esett január óta.

#4
Store Insider
2020-02-24

Online és offline vásárlás összekapcsolása, fenntarthatóság álltak idén a fókuszban.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Az almafák hozama éves szinten több mint 50 százalékkal esett.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-17

Ha az ízük rossz is lesz, az egészségügyi hatásuk kedvezőnek ígérkezik.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

A rendezvényen 150 precíziós gazdálkodási, illetve agrárinformatikai előadás várja a látogatókat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-06

A Falatozz.hu országos ételrendelő portál elkészítette Magyarország pizzarendelési körképét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-30

A kisebb nyereség a magas fejlesztési költségeknek és a reklámkiadásoknak köszönhető.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-29

A brazíliai terméshozamok és az ázsiai keresletnövekedés egyaránt hozzájárulnak az ingadozáshoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.