hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 60
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Az EB rendelettervezete szerint a mennyiségük nem haladhatják majd meg a 2 grammot 100 g zsiradékban.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

Az európai bizottság közzétette a 2020 utáni közös agrárpolitikát meghatározó rendelettervezeteket.

#3
Store Insider
2017-07-20

További forrásokat hagyott jóvá a kormány az étel- és italautomaták forgalmának nyomon követése érdekében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

A vonatkozó rendelettervezetet három napig véleményezhetik az érintettek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-17

A jogszabály az újonnan kötelezett vállalkozások számára biztosítana anyagi segítséget a kasszák beszerzéséhez.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-15

A napokban már Brüsszel is rábólintott a magyar rendelettervezetre.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-08

Elfogadása esetén a kormány egyik rendelettervezete ráfizetésessé tenné a működésüket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-02

Akkorák lesznek, mint az egységáraké.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-30

A NAV-hoz bekötött berendezések számos üzemeltető helyzetét ellehetetleníthetik.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-28

Automatafelügyeleti egységet kapnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.