hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 218
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A globális lakosság egészségi állapotának javítását célzó vállalást tett 12 élelmiszeripari cégóriás.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A világszintű termelés stagnálása mellett a fogyasztás szemlátomást növekszik.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Az üzemben zabpehelylisztet, zabpelyhet és prémium zabpelyhet állítanak majd elő.

#4
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Ennyit takaríthatnak be a világon a 2019/2020. gazdasági évben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

A közelmúltban leesett csapadék már nem sokat nyomott a latban.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-08

A szárazság a primőr zöldségekre nincs olyan hatással, mint a szabadföldön termelt gabonafélékre.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

A tejtermékek drágulása mellett a gabonafélék, növényi olajok és cukor olcsóbbak lettek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Ha az időjárási körülmények nem változnak, meredek drágulásnak indulhatnak a zöldségek és a gyümölcsök is.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Az exporton belül nőtt a magas feldolgozottságú termékek aránya.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.