hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-01-30

A Gyermelyi az ABB technológiája segítségével a kelet-közép-európai régió meghatározó tésztagyártójává vált.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Az ABB Ability™ technológiája a műanyagszemét egyre növekvő problémájának kezelésében.

#4
Store Insider
2018-11-08

Tanulmány a hazánkban megfigyelhető globális trendekről a robotika, illetve a kognitív automatizálás területein.

#5
Store Insider
2018-11-06

A robotika és a digitalizáció jelentősen átformálja a munka világát az elkövetkező bő egy évtizedben.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Gyerekcipőben jár a robotika az élelmiszeriparban - pedig egyre inkább ez az irány.

#7
Store Insider
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

#8
Store Insider
2018-07-09

Az LG megvalósította első tengerentúli befektetését a robotika területén.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Az egyik legnagyobb amerikai kiskereskedelmi üzletlánc új szintre kívánja emelni az élelmiszer-rendelés élményét.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-28

Folyamatosan frissülő tudásbázis épül a startupok tevékenységéről a Startupinfo.hu weboldalon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.