hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 52
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Erőteljes automatizációs hullám söpör végig az Egyesült Államok legnagyobb magánmunkáltatójának áruházain.

#2
Store Insider
2019-03-26

Hogyan változnak a fogyasztói attitűdök a digitalizáció hatására? Melyek a globális trendek, és hol tart hazánk?

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-01-30

A Gyermelyi az ABB technológiája segítségével a kelet-közép-európai régió meghatározó tésztagyártójává vált.

#5
Store Insider
2019-01-24

Dilemmák, irányok és feladatok az agrármarketingben

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

A vásárlói szokásokra szabott választékkal várja az ünnepet az áruházlánc

#7
Store Insider
2018-11-26

Az ácsi raktár automatizálása épp olyan sikertörténet, mint maga a cég: a STILL-el egy cégcsoportba tartozó DEMATIC közel 70 évnyi tapasztalattal rendelkezik a raktárlogisztikai folyamatok automatizálása terén.(X)

#8
Store Insider
2018-11-08

Tanulmány a hazánkban megfigyelhető globális trendekről a robotika, illetve a kognitív automatizálás területein.

#9
Store Insider
2018-11-06

A robotika és a digitalizáció jelentősen átformálja a munka világát az elkövetkező bő egy évtizedben.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Az állatok fejése, takarmányozása és a trágyázás is automatizált módon folyik majd a létesítményben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.