hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Store Insider
2019-03-26

Hogyan változnak a fogyasztói attitűdök a digitalizáció hatására? Melyek a globális trendek, és hol tart hazánk?

#2
Store Insider
2019-03-22

Robotizálással, képzésekkel, a szakemberek elismerésével küzdenek a munkaerőhiány ellen a Mapeinél.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Gyerekcipőben jár a robotika az élelmiszeriparban - pedig egyre inkább ez az irány.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A precíziós gazdálkodás az elsők között fedezte fel a drónokban rejlő lehetőségeket.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Az emberek készen állnak az együttműködésre a robotokkal egy kutatás szerint.

#6
Store Insider >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-27

Az internethasználók szerint a technológia fog radikális átalakulást hozni - számol be az eNET.     

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A MEGFOSZ karrier programja segít, hogy már az iskolaévek alatt megszerezzék ezt a tudást.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-09-30

Két évtized alatt több mint 10 milliárd forintos fejlesztés a csomagolóipari cégnél.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-02-26

Növekvő árbevétel és eredményesség a Rondónál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.