hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 177
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

A Rossmann már készül. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

A cég animált reklámjának főszereplője Lilu hangján szólal meg.

#3
Store Insider
2020-06-04

Megérkezett a Diadermine Lift+ BOTOLOGY (x)

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#5
Store Insider >> interjú
2020-04-24

Interjú Flórián Lászlóval és Németh Kornéllal, a Rossmann ügyvezető igazgatóival.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

A L’Oréal Csoport szolidaritási kezdeményezésének része a felajánlás.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-09

Elérhető a válság hatásait fogyasztói szempontból vizsgáló kutatássorozat első heti riportja.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-17

A szervezet tagvállalkozásai szigorú egészségügyi és biztonsági követelmények alapján végzik tevékenységüket.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-14

Napok alatt 36 ezren írták alá, hogy hazánkban is legyenek csomagolás nélküli kozmetikumok.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-13

A menő anyák százezreket spórolnak meg az első három évben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.