hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 651
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

Úgy tűnik, nem csak a csokoládé miatt sötétbarna az ital.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-01

1922 nyarán egy München melletti vendéglőben épp kifogyóban volt a sör.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

Egyelőre Budapesten és 5 vidéki városban, de mint mondták: "a házhoz szállításban rejlő lehetőségeket még messze nem merítettük ki!"

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

A cég 15 éve vezette be a HACCP rendszerét.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A Borsodi Sörgyár bemutatja új termékportfoliójának második tagját.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

A világon először itthon mutatkozik be a Kozel termékcsalád új csomagolása

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2019-ben magyarországi történetének legjobb évét zárta a vállalat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Ikonikus szórakozóhelyek nem létező saját márkás söreihez talált ki különleges arculatot egy grafikus. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-12

Új taggal bővült a Borsodi Friss termékcsalád.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

A kijárási korlátozás csúcsán egyötödével nőtt a sör értékbeli forgalma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.