hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 66
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-05

Minden szerdán Tuborg dj a Népszigeten.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-31

Például alkoholmentes.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-17

2016 óta folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglalkozó vállalkozások száma.

#4
Store Insider
2019-07-12

Interjú a Variola Zrt. fiatal tulajdonosával, Müller Ádámmal.(x)

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

Tavaly mintegy százezren vettek részt a programon.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Nem róla nevezték el, hanem ő maga a híd az Amstel új reklámjában.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

A soproniak kezdték az április tréfálkozást, aztán a borsodiak is léptek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-27

A vendéglőben tradicionális magyar ízek kerülnek a tányérokra és a poharakba is.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Spiegel György FMCG-területről érkezik a sörgyárhoz.

#10
Store Insider
2019-01-16

Immár három országos élelmiszerlánc forgalmazza a magyar gluténmentes sört.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.