hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 58
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Spiegel György FMCG-területről érkezik a sörgyárhoz.

#2
Store Insider
2019-01-16

Immár három országos élelmiszerlánc forgalmazza a magyar gluténmentes sört.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A SHARE sörmárka alapítói a beérkező profit 100 százalékát az utolsó fillérig jótékony célra fordítják.

#4
Store Insider
2018-12-17

Szakmai randevú pezsdítette fel a Waberer’s belföldi áruszállítási és raktárlogisztikai ügyfeleinek életét.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

Az ágazat előrejelzése szerint a sörpiac forgalma a tavalyi évhez hasonlóan alakul 2018-ban is.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A teás sör.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Szándéka szerint csibészes hangot üt meg új kampányában a Borsodi.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A hírhedt plasztik gyűrűk helyett jóval diszkrétebb és környezetbarátabb megoldáshoz folyamodik inkább.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Egyik legújabb találmányával egy amerikai startup éppen erre a kérdésre kereste a választ.

#10
Store Insider
2018-06-14

Az Ital Magyarország összegyűjtötte a legjobb érveket a mértéktartó sörözés mellett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.