hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10483
#1
Store Insider
2019-03-26

ProWein 2019: Új látogatói csúcs: 61.500 szakmai látogató 142 országból, kiemelkedő üzletkötések, tudásmegosztás.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A lakosság számára a legkülönbözőbb médiafelületeken próbálják vonzóvá tenni az ínyencséget a szervezők.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A Zwack legújabb termékfejlesztésének népszerűsítő kampányáért érdemelte ki az elismerést az ügynökség.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-26

Az online aláírási kezdeményezés 2019. május 3-ig tart, eddig több mint százezren írták alá a petíciót.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

Húsvét végéig tart az ellenőrzés-sorozat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Nagy sikerrel zárult a 10. HAPPY-hét.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#8
Store Insider
2019-03-25

40 matrac laboratóriumi tesztje alapján nem érdemes több százezer forintot áldozni egy jó matracra.

#9
Store Insider
2019-03-22

A negyedik ipari forradalom lehetőségei négyféle ellentmondást rejtenek magukban.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Ezzel a közép-európai régió egyik meghatározó e-kiskereskedelmi vállalata jön létre budapesti központtal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.