hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 89
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Elsősorban a kivitel állt a tavalyi növekedés mögött.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-05

A biológiai alapú sörfőzési technológiák fejlesztését szeretné megoldani a Pécsi Sörfőzde Zrt.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-17

Négy ízesítésben kapható a különlegesség.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-12

Ezúttal az Év Sörfőzdéje mellett 2020. legjobb magas alkoholtartalmú IPA sörét is díjazzák.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-04

Édesanyjának főzi legfinomabb söreit a Második Soproni Sörverseny győztese.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-02

Már lehet nevezni a Kézműves Sörfesztivál sörversenyére.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-18

Egy magyar és egy dán kisüzemi sörfőzde együttműködéséből született meg a nedű.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-12

Sörfőzés kompromisszumok nélkül, tradicionálisan – Bernard sörök.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-03

A kísérőrendezvényt kereskedelmi-kisüzemi sörfőzdék, illetve házi sörfőzők számára szervezik meg.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

Egy tudóscsapat a sörgyártás során keletkezett árpahulladékból állított elő aktív szenet és szén nanocsöveket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.