hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 78
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-08

Újra otthoni sörfőzőknek hirdet versenyt a Soproni.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

Kiállításmegnyitóval, dokumentumfilmmel és két sörkülönlegességgel ünnepel a Dreher Sörgyárak. 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

Magyar példákon keresztül mutatják be a világ sörtípusait.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

A „Tanuljunk együtt!” programsorozat keretében rendezett gyakorlati napot a résztvevők tanulságosnak találták.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-05

Feltartóztathatatlanul folytatódik a NAK „Tanuljunk együtt!” ismeretterjesztő programsorozata.

#6
Store Insider
2019-06-06

Limitált csomagolással és történelmi plakátjainak újraértelmezésével ünnepli alapításának 165. évfordulóját a sörgyár.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-05

Növekvő fenntarthatóság, zéró glutén, gyümölcsösség és az alkoholmentes sörök további térnyerése jellemzi a legújabb sörtrendeket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Lezajlott az idényt hivatalosan is elindító „közös csapolás”.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

2017-hez képest 4,7 százalékkal többet.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-06

A Kozel idén januártól megújul és Kozel Premium lager névvel válik  elérhetővé a magyar piacon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.