hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 141
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-18

Hetvenhatezer hektoliterrel több sört adtak el tavaly a vezető sörgyárak a hazai piacon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

Az ágazat előrejelzése szerint a sörpiac forgalma a tavalyi évhez hasonlóan alakul 2018-ban is.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

A fogyasztók egyre inkább a minőségi termékek felé orientálódnak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

El nem tudják képzelni, melyik ország került a dobogó második fokára.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Az időjárás nem kímélte a sörárpát.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

2018-ban akár 5 százalékkal is nőhet az értékesítésük.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-25

A legtöbben így sincsenek tisztában a mértéktartó sörfogyasztás összes pozitív hozadékával.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Nem fenyegeti hazánkat a Nyugat-Európában már elhatalmasodott szén-dioxid-hiány.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

77 milliárd forintot adózott a söripar.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sorra bezártak az ammóniagyárak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.