hirdetés
2020. július. 05., vasárnap - Emese, Sarolta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 154
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

A kijárási korlátozás csúcsán egyötödével nőtt a sör értékbeli forgalma.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-21

Negyven vendéglátóhelyen csapolják a First Craft Beer ingyen korsó sörét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Elsősorban a kivitel állt a tavalyi növekedés mögött.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-11

2019-ben a feldolgozott hús volt a legkelendőbb élelmiszer Magyarországon.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-02

Már lehet nevezni a Kézműves Sörfesztivál sörversenyére.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-12

Sörfőzés kompromisszumok nélkül, tradicionálisan – Bernard sörök.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-03

A kísérőrendezvényt kereskedelmi-kisüzemi sörfőzdék, illetve házi sörfőzők számára szervezik meg.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-10

Nőkre fókuszál a Magyar Sörgyártók Szövetségének legújabb kisfilmje.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

A „Tanuljunk együtt!” programsorozat keretében rendezett gyakorlati napot a résztvevők tanulságosnak találták.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-06

Önkéntes címkézési kötelezettségvállalást tesz az európai söripar az összetétel és tápérték egységes megjelenítésére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.