hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 250
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-01

1922 nyarán egy München melletti vendéglőben épp kifogyóban volt a sör.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A forgalmazható italmárkák körének korlátozását tiltó törvénymódosítási javaslat számos jogi kérdést felvet.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A jövőben leáldozhat a nagy sörgyárak és a forgalmazók közötti kizárólagos szerződéseknek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A Borsodi Sörgyár bemutatja új termékportfoliójának második tagját.

#5
Store Insider
2020-04-29

1500 palack Sertőtlenítő fertőtlenítőszert adományozott a HEINEKEN az Ökumenikus Segélyszervezetnek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-11

2019-ben a feldolgozott hús volt a legkelendőbb élelmiszer Magyarországon.

#7
Store Insider
2020-02-28

A Soproni lead ügynöksége, az ACG tervezte a sörgyártó új kampányát, ami a magyarok szuperképességeit ünnepli.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-28

A koronavírus által okozott járvány miatt jelentős nyereségcsökkenésre számít a világ legnagyobb sörgyártója.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-24

A Dreher három új szakemberrel erősítette termelési csapatát, illetve a kőbányai gyárának vezetését.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-10

Egyebek mellett a cég fenntarthatósági tevékenységét mutatja be az installáció.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.