hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 156
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-13

Eladatlan sör felhasználásával tartanak működésben egy szennyvíztisztítót Ausztráliában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-30

Több mint 4,7 milliárd korona a cseh sörgyártás és kereskedelem vesztesége a járvány következtében.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-20

A második negyedévben jelentősen visszaesett a „folyékony kenyér” forgalma.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-20

Az üzem felavatásán Rákossy Balázs, a Pénzügyminisztérium államtitkára a söripar helyzetét ismertette.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-05

A biológiai alapú sörfőzési technológiák fejlesztését szeretné megoldani a Pécsi Sörfőzde Zrt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

A koronavírus miatt kialakult korlátozások sok cég megszokott üzletmenetét felborították.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-24

A Dreher három új szakemberrel erősítette termelési csapatát, illetve a kőbányai gyárának vezetését.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-10

Egyebek mellett a cég fenntarthatósági tevékenységét mutatja be az installáció.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-02

Hallgatói ötletek versenyeztek a Szent István Egyetemen.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-26

A söripar nagy gyártói támogatják az etikus reklámozást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.