hirdetés
2020. március. 28., szombat - Gedeon, Johanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-27

Lezajlott a Pannon Gasztronómiai Akadémia menetrendszerinti alapanyagtesztje.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-17

A ketchupok Szupermenta tesztje rávilágított a jelölések hibás gyakorlatára.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

A projekt részét képező reklámok a gasztronómiai újítások öröme köré épülnek.

#4
Store Insider
2017-11-14

A Hungast Csoport elsőként az Univerrel és Gyermelyivel kötött stratégiai megállapodást.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

Közép-Európában a maga nemében páratlan méretű a kecskeméti létesítmény.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-09-24

Exportjuk tavaly +13,4 milliárd forinttal haladta meg az étteremlánc teljes importját.

#8
Store Insider >> rovataink >> márkák
2014-09-18

Átadták Kecskeméten az Univer Zrt. 3,5 milliárd forintos élelmiszeripari beruházását.

#9
Store Insider >> pr cikk
2014-04-23

Az Univer Zrt.-nél ezentúl  a QAD teljes vállalati működést lefedő, integrált, több telephelyes, feladatvezérelt működést biztosító, automatizálásokat és optimalizálásokat tartalmazó vállalatirányítási rendszer koordinálja a cég munkafolyamatait. (x)

#10
Store Insider >> rovataink >> márkák
2014-03-14

A társaság Németországban például 80 %-ot is meghaladó bevételnövekedést ért el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.