hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3816
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-23

Fiatal művészek tették próbára kreativitásukat a most induló Cheetos kihívásban.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Felépült az Alföldi Tej új debreceni üzeme, amely Kelet-Közép-Európa legmodernebb sajt- és porítógyára.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

Az államban ezentúl tilos lesz az azonos csomagolású, de eltérő kvalitású élelmiszerek árusítása.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Egy amerikai cég új termékvonala hűen tükrözi a rovar alapú élelmiszerek piacának globális kilátásait.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Kulináris különlegességgel készül egy társbérletszervező cég a nagyszabású eseményre.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

A kamara gyakorlati programjának résztvevői akár a saját termékeiket is „véleményeztethették".

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

Megszületett a Szentkirályi Magyarország.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

A tanúsítványért nem lehet indulni, nevezni vagy fizetni. Ki kell érdemelni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.