hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Új megoldás született a sajtgyártás melléktermékének hasznosítására.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Másfélmilliárdos saját finanszírozású beruházással épített új üzemcsarnokot az Óvártej Zrt.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Az oltós alvasztású tejtermékek előállításának bemutatásával folytatódott a „Tanuljunk együtt!” program.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A NAK jóvoltából most az oltós alvasztású tejtermékek gyártásába nyerhettek betekintést az érdeklődők.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A hazai vállalat működése semmilyen formában nem változik.

#6
Store Insider
2017-07-31

A tejzsír és a tejszín árát is drágítja az őrületes tempóban növekvő kereslet. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-17

A gyártó cég az Év Terméke Díja címet is birtokolja.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-28

Létfontosságú, hogy legyen foglalkoztatás a lakosság helyben tartása érdekében.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-05

Lássuk, milyen a táplálékkiegészítőket gyártó cégek marketingje!

#10
Store Insider >> 20 évesek vagyunk
2016-04-11

A magyarországi leányvállalatok is növelték árbevételüket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.