hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 401
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

Az élelmiszer-pazarlás problémájára hívja fel a figyelmet az IKEA és a Felelős Gasztrohős Alapítvány.

#2
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Az elmúlt hónapokban a cég hetente szállított salátát a veszélyhelyzet főszereplőinek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Fény Utcai Piac felmérést készített a hazai étkezési szokásokról.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

A cég 15 éve vezette be a HACCP rendszerét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

A vásárlók visszajelzései alapján a 150-200 g-os kiszerelés egy fő számára túlságosan nagy adag.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A robotikai gripperek segítik az automatizálást az élelmiszeriparban.

#8
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-05-15

Garantáltan hamisítatlan francia hangulatot varázsol a mindennapokba! (x)

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-14

Szervezetünk immunválasza megerősíthető megfelelő mennyiségű zöldség és gyümölcs fogyasztásával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.