hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 134
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Mostanában sok nehézséggel küzdenek a szektor szereplői.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

A „savóvodka” után itt az okaraliszt.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Új megoldás született a sajtgyártás melléktermékének hasznosítására.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Gyengébb szinten stabilizálódhat a hazai fizetőeszköz - erősödhetnek a saját márkák.

#7
Store Insider
2018-06-19

A magyar cukrászok szerint óriási átverés az albán óriásfagyi, még akkor is, ha szabályokat nem sért.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-14

A lánc több üzletét is megfenyegették, már nyomoznak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Csak nem hagyják már parlagon a tejtermékek gyártása közben keletkező mellékterméket!

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

A három kulcsszó: transzparencia, mesterséges intelligencia, natív.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.