hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 134
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-29
Costa Coffee esettanulmány: a járvány okán a fogyasztói szokások is átalakultak: a kávézók helyett az otthoni kávéfogyasztás került előtérbe.
#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-22

A  Coca-Cola Magyarország közel 165 millió forint értékben a koronavírus járvány alatt.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

Közel 46 millió forint értékben adományozott terméket a Procter&Gamble.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Az áruházak 90 százaléka vesz részt az élelmiszermentésben. Most 42 millió forintnyi termékadományt adtak.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

A Henkel 10 millió forinttal támogat öt, a koronavírus-járvány elleni küzdelemben aktív alapítványt.

#6
Store Insider
2020-04-29

1500 palack Sertőtlenítő fertőtlenítőszert adományozott a HEINEKEN az Ökumenikus Segélyszervezetnek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

A L’Oréal Csoport szolidaritási kezdeményezésének része a felajánlás.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-20

Az egészségügyi dolgozók és a kórházi betegek étkezésének színesítésében segít a Sió.

#9
Store Insider
2020-04-16

Együtt a COVID-19 világjárvány elleni küzdelemben: a Henkel Magyarország közel 150 millió forint adományt nyújt.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-05

Elkészült a Magyar Máltai Szeretetszolgálat logisztikai központja Kecskeméten.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.