hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 620
#1
Store Insider
2019-05-13

Fontos, összetett és sokszereplős stratégiai terület a sertéságazat.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Várhatóan csökkennek idén a globális élelmiszerimport-kiadások.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Világszinten a gabonaféléket kivéve az összes alapvető élelmiszer-alapanyag ára emelkedett.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-05-07

Agrárkamara: a sertéspestis kínai megjelenése segítheti az uniós sertéstenyésztők helyzetét.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

A bővülő termelés, a stagnáló belső fogyasztás és az élénk külső kereslet együttes hatása szítja a növekedést.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-03

Az ok az afrikai sertéspestis Kínában történő megjelenése.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

A magyar küldöttség a regionalizáció elvének használatára ösztönözte a helyi illetékeseket.

#8
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-04-29

Időtakarékos megoldás a konyhában: megspórolhatjuk az előkészítés, pácolás hosszú folyamatát.(x)

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Hamarosan drágul a sertéshús, valamint a sertéshús készítmények ára Szlovákiában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

Az AMC versenyén az ifjú séfeknek hazai alapanyagokból készült ételekkel kellett lenyűgözniük a zsűrit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.