hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 602
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-14

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Persze előtte azért egy kicsit kipofozták.

#3
Store Insider
2019-03-07

Növekedett a globális élelmiszerkosár ára februárban: a FAO élelmiszerár-index 1,7%-os emelkedése 167,5 ponton állt meg.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-07

15 éves a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-06

Tovább erősödnek a japán - magyar diplomáciai kapcsolatok.

#6
Store Insider
2019-03-05

Látványkonyhával is készült az Agrármarketing Centrum a FOODEX Japan kiállításon. Az eseményen 14 magyar kiállító mutatkozik be az ázsiai piacon népszerű termékekkel.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Az egészségkárosodásban szenvedők valamint a tudatosan táplálkozók a célcsoport.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-04

A kazahoknak a szarvasmarha tenyészállatok mellett tejelő marha, bárány, baromfi, sertés és vetőmag importjára is szüksége van.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-01

Az EU‒Japán kereskedelem évi 36 milliárd euróval bővülhet a megállapodás teljes körű végrehajtásával.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Nagyszabású kereskedelmi egyezmény lépett hatályba az EU és a felkelő nap országa között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.