hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 140
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-21

A Közös Agrárpolitika 2020 utáni reformjával kapcsolatban fogalmaztak meg kéréseket a tanácskozáson.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

Meghallgatásra lelt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara kezdeményezése.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-06

Felfelé kúsznak az élelmiszerárak.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

A KKM Japán látogatásán a magyar élelmiszerexport is szóba került.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

Valamivel ki kell tölteni a sertéstermelés visszaszorulása miatt keletkező űrt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Várhatóan csökkennek idén a globális élelmiszerimport-kiadások.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Világszinten a gabonaféléket kivéve az összes alapvető élelmiszer-alapanyag ára emelkedett.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-05-07

Agrárkamara: a sertéspestis kínai megjelenése segítheti az uniós sertéstenyésztők helyzetét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

A bővülő termelés, a stagnáló belső fogyasztás és az élénk külső kereslet együttes hatása szítja a növekedést.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-03

Az ok az afrikai sertéspestis Kínában történő megjelenése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.