hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 57
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-14

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

A baromfi termékek embargójának teljes feloldása még várat magára.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A holland gazdák közel 80%-a abbahagyhatja tevékenységét.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-08-23

A WHO és az EU is stratégiai célként fogalmazta meg az antibiotikumok visszaszorítását az ipari állattartásban.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

3 nap alatt 60 ezren látogattak el a XXV. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokra.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-29

A 4 milliárd forintos beruházást a Claessens Group fogja megvalósítani a somogyi településen.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Virtuális hízlalás, valódi disznótor.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-07

Már az év első 11 hónapjában meghaladtuk a 2016 egész évi 8 milliárd eurós (2400 milliárd forint) szintet.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

Sorban állnak a termékpályák a kedvezményért.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-13

Egymillió tonnával szárnyalta túl a szükségleteit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.