hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 250
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-23

Fiatal művészek tették próbára kreativitásukat a most induló Cheetos kihívásban.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

2019-ben már öt fesztiválon állít fel ideiglenes üzletet a vállalat.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#4
Store Insider
2019-04-08

Az alternatív élelmiszereknél is ragaszkodnak a megszokott ízvilághoz.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Újabb tudós figyelmeztetett a sóbevitel mérséklésének hatására.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-05

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. A Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

A chipsgyártó speciális zamatú chipsekkel indít „multiszenzoriális” promóciós kampányt a tengerentúlon.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-22

Pici pötty Magyarország a chipstérképen.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

A növényalapú táplálkozás híveinek körében folyamatosan növekedő népszerűségnek örvend.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.