hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 44
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-22

Pici pötty Magyarország a chipstérképen.

#2
Store Insider
2019-01-02

Az üdítőktől a kakaóporig: egy rakás élelmiszernek emelkedett az adója.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

A lakosság 13 százaléka egyenesen nassolásfüggőnek tartja magát.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-15

Készek és képesek többet költeni rá a fogyasztók: a snack sokaknak a negyedik főétkezés.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

A vásárlás gyakorisága csökkent, a tranzakcióméret nőtt. Mérsékelt növekedés, változó trendek itthon a kiskereskedelemben.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá a Sága Foodsnál az új tulajdonos.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-01

Árral szemben úszni — tanulmány a sikeres választékstratégia kialkításáról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.