hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 80
#1
Store Insider
2019-03-21

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-01

Idén a múlt évhez képest 13 százalékos növekedést várnak a szakértők a hazai digitális reklámpiacon.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

354 márka adatalapú igazságának nyomában.

#4
Store Insider
2019-01-22

Bátran álltak bele egy fontos témába, de lehet, hogy közben elidegenítik a célközönségüket.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Lidl, Pöttyös és Vamosi Milano a dobogón.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

Öt meghívott ügynökség közül választott új partnert a szeszesitalgyártó.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Bereczi-Flamm Mariann veszi át Irtó-Plóza Mónika munkakörét, illetve feladatai is bővülnek.

#9
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2018-09-06

Pattints fel egy Coca-Cola, Fanta vagy Sprite dobozost, töltsd fel a kódot és ajándékba kapsz  100 MB net!

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

Az USB kampánya a kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra ösztönözte.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.