hirdetés
2020. augusztus. 15., szombat - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 408
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-12

A Gallicoop ételjavaslatai nyári kiruccanások mellé.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

Éves szinten 7,8 százalékkal, havi szinten pedig 0,1 százalékkal emelkedett az áruk.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

Stéberl András az általa kifejlesztett termékkel az egyik világkiállításon az aranydiplomát is kiérdemelte.

#4
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#5
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-06-04

Az élelmiszergyártás új korszakába lépett a Pápai Hús Kft.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

A gyümölcsök ára például éves szinten több mint 30 százalékkal emelkedett.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-09

Egy idősotthon lakóihoz és dolgozóihoz, illetve nélkülöző családokhoz juttatott el élelmiszert a vállalat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-09

Séftippek Széll Tamástól.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-03

Rendhagyó ünnepi terméktesztet bonyolított le a Nébih.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.