hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1045
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

A vállalat megváltozott munkaképességű és autista munkavállalókat is alkalmaz.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Az üzletlánc egy maglódi és egy budapesti üzletét újította meg összesen mintegy 752 millió forintból.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A tavalyi szintet is meghaladhatja az értékesítés az ünnepek alatt.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A cég áruházaiban évek óta növekszik a szezonális grilltermékek iránti kereslet.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Az üzletlánc 50 tonnával csökkenti sajátmárkás termékeiben az édesítőanyag mennyiségét.

#6
Store Insider
2019-04-02

A SPAR üzleti filozófiájának egyik sarkalatos pontja a környezettudatos vállalatirányítás.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-28

Füstölt sertéslapocka, húzott sertéshús és sütnivaló kolbász egyaránt gazdagítja a termékvonalat.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-27

Közel 10%-os növekedés: több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Több mint 200 tonna sonkával készül az ünnepre a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.