hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1172
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-05

Az áruházlánc frissíti az élelmiszerek csomagolására és tárolására szolgáló, környezetbarát megoldásait.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-14

Kilenc Velencei-tó környéki településen indult el a SPAR online shop házhoz szállítása.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

Drive-In átvétellel.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Ismét bővült a SPAR környezetbarát termékeinek köre.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

A vásárlók visszajelzései alapján a 150-200 g-os kiszerelés egy fő számára túlságosan nagy adag.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

Hipermarket kategóriában „Az Év Boltja” cím büszke tulajdonosa idén a tatai INTERSPAR lett.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-16

Tavaly több mint 1 milliárd forint értékű grillterméket értékesített a SPAR.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-11

Újrahasznosított anyagokból készülő táskák és edények jelentek meg az áruházlánc kínálatában.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-05

A magyarországi áruházlánc ismételten kiváló márkának bizonyult.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

SuperShop pontgyűjtés és számos kényelmi szolgáltatás a MySPAR applikációban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.