hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1161
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Már a SPAR teljes üzlethálózatában elérhetőek a többször használatos tasakok, valamint a szilikonfedelek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

A Natur*Pur tejeknél sikeresnek bizonyult egyik gyakorlatot a cég kiterjeszti immár az üdítőitalaira is.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-07

A kiskereskedelmi lánc üzletenként 243 millió forintot fordított a szupermarketek korszerűsítésére.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-07

Kamarai kezdeményezésre lehetővé válik a határon túli idénymunkások foglalkoztatása.

#6
Store Insider
2020-04-29

A SPAR, a Magyar Telekom és a CIB Bank példáján mutatjuk meg a Kreatív első karanténworkshopján, ahol virtuális formában kérdezhetsz is az előadóktól!

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-24

Ezen a piacon gyakran még normál üzemmenet mellett is nehéz pontosan látni a trendeket, most szinte lehetetlent.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A vásárlók a nyertes termékekkel idén március végétől találkozhatnak az áruházlánc 34 hipermarketjében.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

Többek között az időjárás sem kímélte az ültetvényeket.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

Az áruházlánc egységeiben kapható termékek garmadája kap új csomagolást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.