hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1109
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-13

Hosszú út címmel, film készült egy értelmi fogyatékosokat fejlesztő közösségről.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-04

A modernizációra 1,8 milliárd forintot fordított az üzletlánc.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-30

Az áruházlánc franchise hálózatához mára már 186 üzlet tartozik.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-28

A SPAR alapítása óta kiemelt jelentőséget tulajdonít a szakmai utánpótlás-nevelésnek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-22

A sütőtökkel ellentétben nem mindegyik ehető.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-17

Az országos kampány célja az egészségtudatos táplálkozás népszerűsítése a legfiatalabbak körében.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A 30 százalékot 2019-ben is meghaladhatja a növekedés üteme.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

Az idei új telepítésekkel együtt év végére már a SPAR 92 üzletében lesz elérhető a szolgáltatás.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-14

A SPAR és a Máltai Szeretetszolgálat formabontó akcióval segíti az egyik legszegényebb hazai település lakóit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.