hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1036
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Több mint 200 tonna sonkával készül az ünnepre a vállalat.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-22

A tavalyi rekordévet is felülmúlhatja a kereskedelemben az idei húsvéti szezon.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Egyelőre Szegeden, Győrben, Tatabányán lehet kapni az évekig használható táskákat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

A cég például a rászorulók segítését és a sportot népszerűsítő programok támogatását is kiemel-ten kezeli.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-07

15 éves a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Üzleteinek felújítása és működtetése során kiemelt figyelmet fordít az energiatakarékosságra az áruházlánc.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

354 márka adatalapú igazságának nyomában.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-19

A tesztüzemben egyelőre egy kisebb felhasználói kör tud rendelni az áruházlánctól.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A gyártó már kivonta a forgalomból a terméket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.