hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1064
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-13

A pályázat útján kiválasztott, hazai gyártású élelmiszerek jövőre az INTERSPAR áruházak polcaira is felkerülnek.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-13

Farkas Sándor bejelentette, hogy a 79. OMÉK partnerországa Marokkó lesz.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

Számos új termékkel készül az ALDI a grillszezonra.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-11

A SPAR vizsgálja, hogy a húskészítményeken felül, az egyéb saját márkás termékkategóriáinál hol csökkenthetné a felhasznált só mennyiségét.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-05

4,2 milliárd forintból valósult meg a beruházás.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-03

Elektromosautó-töltőket telepít hazai áruházaihoz a SPAR - Megvannak a helyszínek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-30

Többek között retket, karfiolt és krumplit is elfogadnak a vendégház italmérésében.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-05-29

Elindult a SPAR idei grillkampánya, amely háziasszonya a népszerű chef-műsorvezető, Wossala Rozina.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-27

A régió egyik legnagyobb üvegház-gazdálkodása jött létre Győrben

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-24

Látványfőzéssel indult útjára a kampány.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.