hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1093
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A termékinnovációs megmérettetésen szokatlan ízkombinációk és újszerű termékötletek versenyeznek egymással.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

A teljes hálózatban elérhetőek lesznek a többször használatos szatyrok.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-04

Nem egyszerű megfelelni a fogyasztók igényeinek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Egy külső befektető bevonása tette lehetővé, hogy folytatódhasson a gyártás.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A Duna Plázában, illetőleg Tatabányán kezdték meg működésüket az áruházak.

#7
Store Insider
2019-08-28

Idén az Egri Borvidék mutatkozhat be a 28. Budapest Borfesztivál vendégrégiójaként.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-26

A program folyamán az irodai munkatársak közelebbről is megismerkedhetnek az áruházi miliővel.

#9
Store Insider
2019-08-23

A Dolce Gusto kávék sokszínűségére épít a Spar új reklámja

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-15

A SPAR legújabb hűségakciójával ismét egy kiváló márkával jutalmazza hűséges vásárlóit

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.