hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1281
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Tizenhat kiállítóval jelenik meg az Agrármarketing Centrum az amszterdami PLMA szakkiállításon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A TV spot „Szeretünk élni!” szlogennel hirdeti a márkát.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

A másfél perces spotokból álló széria 200 részes lesz.

#4
Store Insider
2019-05-10

Interjú Németh Ottóval, a Henkel Beauty Care üzletág-igazgatójával.

#5
Store Insider
2019-05-07

130 millió forintos közösségi ház épült Sátoraljaújhelyen a halmozottan hátrányos helyzetű családok számára.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-07

Jönnek a vadonatúj termékek?

#7
Store Insider
2019-04-29

Az elmúlt 10 év étrendkiegészítő-vizsgálatainak, illetve a sportolóknak szánt termékek tiltott hatóanyagai analitikai elemzéseinek tapasztalatait összegezték.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Miért érkezik meg nehezebben az FMCG-szektor az online térbe?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.