hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 76
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-11

Ez lesz a vállalat eddigi legnagyobb egysége.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-22

Idén Pap Rebeka képviseli hazánkat a kávézólánc által szervezett nemzetközi bajnokságon.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-07

A média és a divat vonzza a legtöbb hazai Instagram követőt.

#4
Store Insider
2019-06-03

A Starbucks Allee-ban mutatkoznak be a #ZenélAzUtca felfedezettjei.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Úgy néz ki, Howard Schultz elindul a 2020-as amerikai elnökválasztáson.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Az indonéziai szigeten felavatott, interaktív központ jelenleg a cég legnagyobb délkelet-ázsiai létesítménye.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

A jelenleg termő kávéültetvényeknek 88 százaléka lesz használhatatlan Latin-Amerikában 2050-re.

#8
Store Insider
2018-10-05

A kávézólánc személyre szabott ajánlatokkal és különleges ajándékokkal is meglepi tagjait.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

Ezen túl kizárólag a svájci cég forgalmazhatja a nemzetközi kávéházlánc előregyártott termékeit.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Egy úttörő, zseniális ötlet most végleg kifektetheti a környezetszennyező kelléket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.