hirdetés
2020. február. 23., vasárnap - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 79
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-14

2019-ben a vállalat három hazai gyára túlszárnyalta előző évi teljesítményét.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-29

A brazíliai terméshozamok és az ázsiai keresletnövekedés egyaránt hozzájárulnak az ingadozáshoz.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-17

Mindössze tíz másodpercre volt szüksége tavaly a leggyorsabb NetPincérezőnek, hogy kiválassza rendelését.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-11

Ez lesz a vállalat eddigi legnagyobb egysége.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-22

Idén Pap Rebeka képviseli hazánkat a kávézólánc által szervezett nemzetközi bajnokságon.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-07

A média és a divat vonzza a legtöbb hazai Instagram követőt.

#7
Store Insider
2019-06-03

A Starbucks Allee-ban mutatkoznak be a #ZenélAzUtca felfedezettjei.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Úgy néz ki, Howard Schultz elindul a 2020-as amerikai elnökválasztáson.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Az indonéziai szigeten felavatott, interaktív központ jelenleg a cég legnagyobb délkelet-ázsiai létesítménye.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

A jelenleg termő kávéültetvényeknek 88 százaléka lesz használhatatlan Latin-Amerikában 2050-re.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.