hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 99
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Mosonmagyaróváron folytatta élelmiszeripari ismeretterjesztő sorozatát a NAK.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-04

20 vállalkozás nyert bemutatkozási lehetőséget.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-21

A kormányzat és az üzleti szféra fejlesztési és befektetési lehetőségekről tárgyalnak.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

A régió startup világának legnagyobb fesztiválja Budapesten.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Szakemberek szerint az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak be igazán a startupok.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Innovációs ötletverseny a fenntarthatóság jegyében.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Vertikális farm és mesterséges hús: válogatás ifjú élelmiszeripari cégek úttörő találmányaiból.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Az agrárkutatás soha nem látott kihívások előtt áll.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

Kiskereskedelmi app is használja itthon a technológiát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.