hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 132
#1
Store Insider
2019-10-17

11 startuppal bővül a Start it @K&H inkubációs program.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-07

Az áruházlánc a székhelye környékén elterülő egyik egységében teszi próbára a pénztár nélküli rendszert.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-04

A Tesco, az Invitech, az E.ON és a Coca-Cola is kiérdemelte az Effekteam elismerését.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-03

Innovatív vállalkozásokat segít a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és a Design Terminal.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-24

Egy cég platformja a legkülönbözőbb múltbeli adatok begyűjtésével harcol közvetve az élelmiszerpazarlás ellen.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

A Nestlé megnyitotta az élelmiszeriparban egyedülálló csomagolástechnikai kutatóintézetét

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Indul az újabb inkubátorprogram.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-22

Egy nap alatt felpörgethetik fejlesztéseiket a hazai agrárpiacot megcélzó startupok.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-16

A fiatal cégek magyar befektetőkkel ismertették meg a tevékenységüket.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-07-12

A cégvezetők a klímaváltozást ítélik a következő évek legsúlyosabb kihívásának.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.