hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 116
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

A régió startup világának legnagyobb fesztiválja Budapesten.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Budapest kapcsolja be a vérkeringésbe az eurázsiai startupokat.

#4
Store Insider
2019-02-25

Magyar vagy olasz, gyors, friss és finom – ilyen legyen a házhoz szállított étel a budapestiek szerint.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

De nem is cikóriából.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Szakemberek szerint az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak be igazán a startupok.

#7
Store Insider
2019-02-14

Az Aeriu startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Innovációs ötletverseny a fenntarthatóság jegyében.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-05

Már kocsikat is kínál a német diszkont üzletlánc.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Vertikális farm és mesterséges hús: válogatás ifjú élelmiszeripari cégek úttörő találmányaiból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.