hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 121
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Egy amerikai cég új termékvonala hűen tükrözi a rovar alapú élelmiszerek piacának globális kilátásait.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

Pontosabban csak a húsát, de az eljárás egyelőre sajnos méregdrága.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Az élelmezéshez is hasznosítható szén-dioxid-mentesítő rendszert talált fel egy nagy-britanniai startup.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

Egy magyar startup megreformálná az európai éttermek alapanyag-ellátási rendszerét.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-04

20 vállalkozás nyert bemutatkozási lehetőséget.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

A régió startup világának legnagyobb fesztiválja Budapesten.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Budapest kapcsolja be a vérkeringésbe az eurázsiai startupokat.

#9
Store Insider
2019-02-25

Magyar vagy olasz, gyors, friss és finom – ilyen legyen a házhoz szállított étel a budapestiek szerint.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

De nem is cikóriából.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.