hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 154
#1
Store Insider
2020-05-22
Tudta, hogy az előállított élelmiszerek 40%-a sosem jut el a fogyasztókhoz? Ez most megváltozhat.
#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Hat startup mutatkozott be a NAK TechLab második alkalommal megrendezett befektetői eseményén.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

Készpénzmentes fizetés az online pénztárgépeknél: máris megszületett az első hazai megoldás. (X)

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-08

A Yemoja találmánya egyidejűleg több algafajta termesztését is lehetővé teszi.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

Véget ért a NAK TechLab első inkubációs programja.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-10

Az e-kereskedelmi vállalkozás felismerte, hogy a siker kulcsa az ügyfélélmény optimalizálásában rejlik.

#7
Store Insider
2020-03-06

a Start it @K&H inkubátorba jelentkező magyar startupoknak!

#8
Store Insider
2020-03-06

A Nestlé megerősítette azon vállalását, hogy egyharmadával csökkenti az újonnan gyártott műanyagok felhasználását.

#9
Store Insider
2020-02-24

Online és offline vásárlás összekapcsolása, fenntarthatóság álltak idén a fókuszban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

A ruhadarab gátolja a testszag érvényesülését és környezetbarát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.