hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 498
#1
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-03-22

Az új Icuka-szpotot már ők készítették.

#2
Store Insider
2019-03-22

A negyedik ipari forradalom lehetőségei négyféle ellentmondást rejtenek magukban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Gyorsít az Európai Bizottság a versenyképesség növelésben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

Mézüzemet és sertésfarmot adtak át a Vajdaságban a magyar kormány gazdaságfejlesztési programjának részeként.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

2019-2022 között, az általa kezelt 5 kockázati tőkealapon keresztül helyezi ki az összeget a cégekhez.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Közösen indított el aláírásgyűjtési akciót a NAK és a MAGOSZ.

#7
Store Insider
2019-02-07

A magyarországi vállalatok 78 százalékát érte valamilyen IT-biztonsági incidens az elmúlt évben.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

2018-ban már több mint 100 ezer rászorulót támogatott napi élelmiszer-adománnyal a vállalat.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-28

A kereskedelem digitalizációja nem csak egy webshop indítását jelentheti, hanem az elektronikus számlázást, vagy a fizikai bolt digitalizációját is.

#10
Store Insider
2019-01-24

Dilemmák, irányok és feladatok az agrármarketingben

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.