hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

A Superbrands címek egyfajta pozitív visszajelzések a vásárlók és partnerek megelégedettségéről.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Immár nyolcadik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat a diszkontlánc.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-05

A magyarországi áruházlánc ismételten kiváló márkának bizonyult.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-04

A WESSLING Hungary Kft. az idén immár második alkalommal nyerte el a Superbrands Business díjat.

#5
Store Insider
2019-11-19

Hogy kerül egy labor a Superbrands-díjazottak közé? 

#6
Store Insider
2019-10-25

A tészta világnapját 1998-óta ünnepeljük, amelyből a becslések szerint közel 350 fajta létezik.

#7
Store Insider
2019-07-03

Minősített minőség: Elismerés a legkiválóbb márkáknak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-28

A Coca-Cola HBC Magyarországnak több mint fél milliárd forintba került az újítás.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-18

Több fontos kereskedelmi, reklám- és marketingszakmai elismerésben részesült a SPAR Magyarország.

#10
Store Insider
2019-06-11

2019-ben is Superbrands díjat nyert a Fressnapf!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.