hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2020 első három hónapjában a szállított áruk tömege 8,7 százalékkal esett vissza.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-18

Mi is pontosan az Európai Élelmiszerhálózat? 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-14

Yannick Mooijman Jim Kearneyt váltja a pozícióban.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-22

Pici pötty Magyarország a chipstérképen.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A folyamatos költség-emelkedést a szektor idáig nem építette be a tarifákba.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A kis hajlítási sugárral vezetett szállítószalagok iránytöréseihez ideális megoldást jelentenek a szalaggörgők.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

18,3 %-kal nőttek a beruházások a 3. negyedévben. Ez egyre több munkahelyet jelent - mondta Varga Mihály.

#8
Store Insider
2017-08-17

Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-06-21

A cég kiscsomag-üzletág és a teheráru-üzletág központjai így egyetlen létesítménnyé olvadnak össze.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-03-11

A mintegy 1,6 milliárd forintos beruházás révén jelentősen nő a térség raktárkapacitása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.