hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 248
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Ezentúl az egész ország területén vásárolhatunk otthonról is a vállalat webáruházából.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-29

Tavaly éves szinten közel egymilliárd forinttal nőtt a cég árbevétele.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-27

A Dachser korábban heti egy-két alkalommal indított gyűjtőjáratokat, azonban ma már napi szinten.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-27

Ebből a helyzetből nyertesen jöhet ki Magyarország.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-23

 A CER Csoport új mozdonyok beszerzésére fordít 2,2 milliárd forint összegű tőkebefektetést.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A madárinfluenza-járvány nem okoz érdemi áruhiányt a belföldi piacon.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-06

A hazai exportfuvarok közel egyharmadát áron alul viszik el a román fuvarozók.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

A cég a stratégiailag jól elhelyezkedő középmagyarországi Jászkisért mindazonáltal továbbra sem hagyja el.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Számos áruházlánc tartja fontosnak a biztonságos hazai tojástermelés és a fenntarthatóság ügyét.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2020 első három hónapjában a szállított áruk tömege 8,7 százalékkal esett vissza.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.