hirdetés
2020. január. 28., kedd - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 217
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-09

Főleg a bioüzemanyagok iránti kereslet gerjesztette a drágulást.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-12

Sok cég kivár, mielőtt belevágna egy teljesen automatizált logisztikai beruházásba, ami érthető.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-25

Egy brit cég csatornákban suhanó kapszulákkal reformálná meg az árufuvarozást.

#4
Store Insider
2019-11-20

A közös cél a széndioxid-kibocsátás hatékony csökkentése az ellátási láncok szállítmányozási folyamataiban.(x)

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-28

A SPAR alapítása óta kiemelt jelentőséget tulajdonít a szakmai utánpótlás-nevelésnek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-24

Felmérték, hogy a szállítmányozóknál milyen lehet a helyes egyensúly a technológia és az emberi tudás terén.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-18

Mi is pontosan az Európai Élelmiszerhálózat? 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-10

A magyarországi közúti pótkocsik 99 százaléka egyelőre nem alkalmas a vasúti szállításra.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

Íme, 50 élelmiszer, amelyek fogyasztása az emberi szervezet és a bolygónk számára egyaránt kedvező.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

Nő Magyarország logisztikai versenyképessége a csatlakozással.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.