hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 209
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

Íme, 50 élelmiszer, amelyek fogyasztása az emberi szervezet és a bolygónk számára egyaránt kedvező.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

Nő Magyarország logisztikai versenyképessége a csatlakozással.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-08

A logisztikai cég 9,1 millió euró nettó veszteséggel zárta a második negyedévet.

#4
Store Insider
2019-07-12

Interjú a Variola Zrt. fiatal tulajdonosával, Müller Ádámmal.(x)

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-02

A szállítmányozási piac nehéz helyzete, megnehezíti az élelmiszerek napi mentését.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-25

A kombinált árufuvarozás hazai fejlesztését szorgalmazza az MLSZKSZ.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-14

2019. június 15-én és június 16-án korlátozás nélkül közlekedhetnek a nehéz tehergépkocsik az utakon.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-29

Másodszor rendezte meg egyetemisták között a fenntarthatósági versenyét a Heineken.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Úttörö technológiájával immár Németországban is megkezdte kísérletezgetéseit a Siemens.

#10
Store Insider
2019-05-07

130 millió forintos közösségi ház épült Sátoraljaújhelyen a halmozottan hátrányos helyzetű családok számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.