hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 219
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

Az átlagosnak mondható hozamok ötödére számítanak a méhészek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-21

Az Agrárminisztérium a tartósan vízhiányos időszak kihirdetését kezdeményezte a Belügyminisztériumnál.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-13

Exkluzív beszélgetés Burján Csabával az Unilever Food Solutions South East Europe  managing directorával.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

Globális szinten a növényi olajok indexe 10,3 százalékot esett január óta.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-22

A cég folyamatosan kutatja azokat a megoldásokat, amelyekkel megbirkózhat korunk mezőgazdasági kihívásaival.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-16

Az áruházlánc célja, hogy környezettudatosabb vásárlásra ösztönözze a vevőközönségét.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

A magyar állam a fekete földrész egyes régióinak mezőgazdasági fejlődését igyekszik elősegíteni a projekttel.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-21

Tévedtek a szakemberek, elmaradt a szőlőtúltermelési válság.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-10-10

Eredményes volt az őszi betakarítás, és az őszi vetések eddigi kilátásai is kedvezőek, jó a  terméshozam.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

Hazánk mezőgazdasága és környezetgazdálkodása helyenként már most vízhiánnyal küzd.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.