hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 186
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-12

Megünnepelte új koreai arcápolási termékeinek polcokra kerülését a dm.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-07

A Henkel erőteljes általános üzleti teljesítményt nyújtott a COVID-19 világjárvány jelentős hatása ellenére.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-05

Szépségipari trendek, változó fogyasztói szokások - első kézből, Vladimir Cuturilo-tól.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-04

A Henkel többségi részesedést szerzett a gyorsan növekvő, közvetlen fogyasztói (D2C) üzletben.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Ezentúl az egész ország területén vásárolhatunk otthonról is a vállalat webáruházából.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-03

Interjú a dm megújult kínálatának kialakításáról Kanyó Rolanddal, a dm marketing és PR menedzserével.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-15

Nem befolyásolta a Covid-19 a női szőrtelenítő termékek és borotvák forgalmát.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A cég elkötelezte magát a „planetáris határokat” tiszteletben tartó modell megvalósítására.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

Reacty Digital: idén 950 milliárd forint körül alakulhat a hazai online kiskereskedelmi forgalom.

#10
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-06-19

OMBIA testápolási termékcsalád az ALDI-ban! (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.