hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 396
#1
Store Insider
2019-04-10

5+1 őrült ételpárosítás, amelynek nem lenne szabad működnie.

#2
Store Insider
2019-04-08

Az alternatív élelmiszereknél is ragaszkodnak a megszokott ízvilághoz.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

A tejtermékek drágulása mellett a gabonafélék, növényi olajok és cukor olcsóbbak lettek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Pillanatnyilag a cég 59 amerikai éttermében lehet hozzáférni a szendvicshez.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Növényi alapú élelmiszerekkel bővül a cég szortimentje.

#7
Store Insider
2019-03-07

Növekedett a globális élelmiszerkosár ára februárban: a FAO élelmiszerár-index 1,7%-os emelkedése 167,5 ponton állt meg.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-07

15 éves a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Étrendi felvilágosítás a kóros elhízás elkerüléséhez.

#10
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-02-26

A light hámozott virslit választóknak az ízben sem kell kompromisszumot kötniük, ráadásul a termék glutén- és szójamentes.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.