hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 90
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Új uniós szabályokat fogadhatnak el a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok ellen.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

Magyarországon akár a jövő állattenyésztési ágazata lehetne.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-08-30

78 millió forintba került a hajdúnánási építmény.

#4
Store Insider
2018-07-04

Együttműködnek a kelet- és közép-európai államok pékszövetségei.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A jelentőségéhez mérten kell kezelni a félmilliárd uniós állampolgárt élelmiszerrel ellátó agráriumot.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

A kamara álláspontja is érvényesül az Európai Bizottság új irányelv-javaslatában.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Az OKSZ is támogatja a kisvállalkozások adókedvezményét.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Az európai uniós források a kertészeti ágazat megsegítését célozzák.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

A Bizalom Közérdekű Nyugdíjas Szövetkezettel segítheti a nyugdíjasokat a korrekt munkavállaláshoz.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Jelölő szervezetként a MAGOSZ-t és a MOSZ-t vette nyilvántartásba a testület.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.