hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 82
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

73 millió forintos keretösszeggel támogatják a sertéságazat piaci megjelenését.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

Egyre nehezebb az ágazat helyzete.

#3
Store Insider >> rovataink >> innováció
2018-10-11

Magyarországon is bemutatásra került az „Okosfalvak koncepció”.

#4
Store Insider >> karrier
2018-10-11

Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet főigazgatója dr. Szentiványi Mátyás lett.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Megszületése az őszi jogalkotási periódusban várható.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Céljuk, hogy a gazdálkodók a fajtaválasztáskor részletesebb adatokat kapjanak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Szeretnék, ha a márkák után jobban megismernék a céget, és annak értékeit is az emberek. 

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#10
Store Insider >> rovataink >> Top Food Brands
2018-01-25

A kiadvány a hazai vezető FMCG food márkákból válogatva mutatja be a hazai piac meghatározó brandjeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.